معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی
 
EnAr ورود 0

اطلاعیه ثبت نام از پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد سال 1402

دانشگاه هرمزگان، ضمن تبریک و خیر مقدم به پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد سال 1402 به اطلاع می رساند: ثبت نام از این عزیزان طي دو مرحله به شرح ذيل انجام می شود:

مرحله اول: ثبت نام اینترنتی از ساعت 9 صبح روز سه شنبه مورخ 21 شهریور لغایت ساعت 14 روز دوشنبه مورخ  27 شهریور سال 1402

مرحله دوم: ثبت نام حضوری: روز دوشنبه تا چهارشنبه مورخ 3 الی 5 مهرماه  1402 از ساعت 9 صبح لغایت 12:30 و بر اساس حرف اول نام خانوادگی

الف تا خ  روز دوشنبه مورخ 3مهرماه

د تا ص روز سه شنبه مورخ 4 مهرماه

ط تا ی روز چهارشنبه مورخ 5 مهرماه

توجه: انجام هر دو ثبت نام (اینترنتی و حضوری) الزامی بوده و عدم انجام هر یک از آنها به منزله انصراف از تحصیل خواهد بود.

1- ثبت نام اینترنتی

در مرحله ثبت نام اینترنتی لازم است پذیرفته شدگان با مراجعه به سامانه آموزشی دانشگاه، اطلاعات شناسنامه ای و تحصیلی خود را تکميل نموده و مدارک لازم براي ثبت نام را بارگذاري و در پايان گواهي پذيرش غيرحضوري و فرمهای تعهد را  از سیستم پرینت و امضا نموده و در زمان ثبت نام حضوری تحویل نمايند.

مراحل ثبت نام اینترنتی بشرح زیر است:

1-دانلود، پرینت و تکمیل فرمهای ثبت نام (این فرمها در پایین همین صفحه قرار داده شده است)

2- اسکن مدارک لازم برای انجام ثبت نام اینترنتی (غیرحضوری) شامل

·        عکس تمام رخ 4*3 که مربوط به سال جاری باشد.

تغییر عکس پس از پذیرش در سیستم گلستان امکان پذیر نبوده و تمامی مدارک تحصیلی با عکس بارگذاري شده صادر خواهد شد.

·        کارت ملی(پشت و رو)

·        شناسنامه (تمام صفحات)

·        گواهینامه موقت پایان تحصیلات کارشناسی با قید معدل کل(در صورت ارائه دانشنامه، بارگذاری ریزنمرات نیز الزامی است)

·      تبصره: دانشجویان سال آخر کارشناسی که حداکثر تا 1402 /06/31 فارغ التحصیل مي شوند می بایست به جای گواهینامه موقت کارشناسی،  فرم های پیوست را اسکن و آپلود نمایند(فرم شماره 3 پیوست یا فرم موجود در صفحه 73 دفترچه راهنمای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد یا فرم موجود در صفحه 509 دفترچه راهنمای انتخاب رشته). علاوه بر آپلود الکترونیکی، داوطلب می بایست این فرم ها را در زمان پذیرش حضوری ارایه نماید. طبق ضوابط در صورت عدم ارائه نسخه کاغذی هر یک از این فرم ها،  ثبت نام داوطلب نهایی نخواهد بود.

پذیرفته شدگانی که به دلیلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) نمی باشند، لازم است اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک کارشناسی (لیسانس) با محتوای فرم شماره ٢ پیوست را ارائه نمایند که در آن قید شده باشد اشتغال به تحصیل نامبرده مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فنّاوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی می باشد. (علاوه بر آپلود الکترونیکی، داوطلب می بایست این فرم ها را در زمان پذیرش حضوری ارایه نماید). طبق ضوابط در صورت عدم ارائه نسخه کاغذی هر یک از این فرم ها،  ثبت نام داوطلب نهایی نخواهد بود.

توجه: فرمهای فوق می بایست دارای مهر و امضای معاونت آموزشی / مدیر تحصیلات تکمیلی / مدیر امور آموزشی دانشگاه محل تحصيل مقطع کارشناسی باشد.

·        فرم تعهد آموزش رایگان برای دانشجویان روزانه (فرم 4)

·        ارایه مدارکی که وضعیت نظام وظیفه داوطلب را با توجه به بند مقررات وظیفه عمومی مندرج در صفحه 17 و 18 دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی کارشناسی ارشد سال 1402مشخص می کند (مخصوص آقایان).

 توجه: کلیه پذیرفته ­شدگان آقا که خدمت نظام وظیفه را انجام نداده ­اند و فاقد کارت پایان خدمت یا معافیت دائم و یا مشغول به خدمت نظام وظیفه می­ باشند (پذیرفته ­شدگان مشمول) لازم است با مراجعه به پرتال جامع سازمان وظیفه عمومی ناجا به آدرس  https://sakha.epolice.ir/ نسبت به ثبت درخواست معافیت تحصیلی جدید اقدام و تصویر رسید درخواست معافیت تحصیلی خود را در قسمت مدرک نظام وظیفه بارگذاری نمایند.

 پذیرفته‌شدگانی که در حین انجام خدمت سربازی هستند نیز می بایست از طریق سامانه خدمات الکترونیکی انتظامی (سخا) اقدام نمایند.

دانشجویان مشمولی که فرجه یکساله بعد از فراغت از تحصیل آنان به پایان رسیده است، لازم است برگه اعزام به خدمت فاقد تاریخ غیبت آپلود نمایند.  تاريخ اعزام به خدمت می بایست در زمان ثبت نام به اتمام نرسيده باشد.

 توجه: دانشجویان مشمولی که فرجه یکساله بعد از فراغت از تحصیل آنان به پایان رسیده است، لازم است برگه اعزام به خدمت فاقد تاریخ غیبت آپلود نمایند.  تاريخ اعزام به خدمت می بایست در زمان ثبت نام به اتمام نرسيده باشد.

·        حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارمندان دولت

·        اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ کارشناسی برای آن دسته از داوطلبانی که با امتیاز رتبه اول پذیرفته شده اند (فرم شماره 1 پیوست)

·       اصل موافقت نامه کتبی و بدون قید و شرط با ادامه تحصیل برای فارغ التحصیلان رشته های دبیری  و فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان از اداره آموزش و پرورش شهرستان محل تعهد خدمت.

توجه: فرمت فایلهای فوق می بایست jpg    با حجم 150کیلوبایت و حداکثر 300 کیلوبایت باشد.

 3- ورود به سامانه آموزشی گلستان از طریق آدرس  http://golestan.hormozgan.ac.ir     

برای ورود به سامانه آموزشی گلستان، ترجیحا  از مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، کروم یا موزیلا، استفاده شود

4- وارد نمودن کد امنیتی

5- وارد نمودن شناسه و کلمه عبور به شرح زیر:

شناسه کاربری: شماره داوطلبی u021

مثلا اگر شماره داوطلبی 456789 باشد شناسه کاربری u021456789    خواهد بود.

کلمه عبور: کد ملی (تذکر: کد ملی باید بدون خط تیره درج گردد.) مثلا 2511818184

6- ورود به قسمت پذیرش غیر حضوری دانشجویان جدیدالورود از طریق مسیر زیر:

منوی کاربر/آموزش/دانشجو/پذیرش غیر حضوری دانشجویان/ پذیرش غیرحضوری دانشجویان جدید الورود

7- تکمیل اطلاعات فردی، و تحصیلی خواسته شده در صفحه پذیرش اینترنتی

توجه مهم: ضروری است در هنگام تکمیل اطلاعات فردی و تحصیلی دقت کافی صورت پذیرد. با توجه به اینکه انجام کلیه مکاتبات و امور تحصیلی داوطلب بر اساس این اطلاعات خواهد بود، مسوولیت عدم درج صحیح اطلاعات فردی و تحصیلی مستقیما متوجه داوطلب می باشد.

8- بارگذاری مدارک اسکن شده

9- پرداخت الکترونیکی مبلغ 30 میلیون ریال (سه میلیون تومان) برای پذیرفته شدگان نوبت دوم و پردیس خودگردان  به عنوان علی الحساب شهریه نیمسال اول.

10- پرداخت هزینه صدور کارت دانشجویی به صورت پرداخت الکترونیکی

11- در پایان می بایست داوطلب، فرم اطلاعات دانشجویی و گواهی پذیرش غیر حضوری و فرم های تعهد را از سامانه پرینت و امضا نموده و در زمان ثبت نام حضوری ارایه نماید.

2- ثبت نام حضوری و مدارک مورد نیاز

ثبت نام حضوری در محل دانشگاه هرمزگان به آدرس: بندرعباس- کیلومتر 9 جاده میناب- دانشگاه هرمزگان- ساختمان قدیم کتابخانه دانشگاه انجام می شود. حضور داوطلب در زمان ثبت نام حضوری الزامی بوده و عدم حضور داوطلب به منزله انصراف از تحصیل است. زمان ثبت نام حضوری از ساعت 9 صبح الی 12:30 خواهد بود.

*** پذیرفته ­شدگان لازم است در زمان ثبت نام حضوری،  اصل و کپی مدارک زیر را به همراه داشته باشند

1- اصل و کپی کارت ملی (دو سری پشت و رو) 

2- اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه (دو سری)

3- اصل و دو سری کپی گواهینامه موقت پایان تحصیلات کارشناسی با قید معدل کل(در صورت ارائه دانشنامه، ارایه ریزنمرات نیز الزامی است)

تبصره 1: دانشجویان سال آخر کارشناسی که حداکثر تا 1402 /06/31 فارغ التحصیل مي شوند می بایست به جای گواهینامه موقت کارشناسی،  فرم های پیوست را اسکن و آپلود نمایند(فرم شماره 3 پیوست یا فرم موجود در صفحه 73 دفترچه راهنمای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد یا فرم موجود در صفحه 509 دفترچه راهنمای انتخاب رشته). علاوه بر آپلود الکترونیکی، داوطلب می بایست این فرم ها را در زمان پذیرش حضوری ارایه نماید. طبق ضوابط در صورت عدم ارائه نسخه کاغذی هر یک از این فرم ها،  ثبت نام داوطلب نهایی نخواهد بود.

تبصره 2: پذیرفته شدگانی که به دلیلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی (لیسانس) نمی باشند، لازم است اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک کارشناسی (لیسانس) با محتوای فرم شماره ٢ پیوست را ارائه نمایند که در آن قید شده باشد اشتغال به تحصیل نامبرده مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فنّاوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی می باشد. (علاوه بر آپلود الکترونیکی، داوطلب می بایست این فرم ها را در زمان پذیرش حضوری ارایه نماید). طبق ضوابط در صورت عدم ارائه نسخه کاغذی هر یک از این فرم ها،  ثبت نام داوطلب نهایی نخواهد بود.

توجه: فرمهای فوق می بایست دارای مهر و امضای معاونت آموزشی / مدیر تحصیلات تکمیلی / مدیر امور آموزشی دانشگاه محل تحصيل مقطع کارشناسی باشد. از پذیرفته شدگان فاقد مدرک کارشناسی به هیچ وجه ثبت نام به عمل نخواهد آمد؛ الزاماً کلیه پذیرفته شدگان (به خصوص دانشجویان سال آخر کارشناسی) باید طبق تبصره های 1 و 2 مدرکی که نشان دهنده معدل درج شده مقطع کارشناسی باشد ( و معدل مقطع کاردانی برای پذیرفته شدگان دارای کارشناسی ناپیوسته) را ارایه نمایند.

4-  فرم امضا شده تعهد آموزش رایگان برای دانشجویان روزانه (فرم 4)

5- ارایه مدارکی که وضعیت نظام وظیفه داوطلب را با توجه به بند مقررات وظیفه عمومی مندرج در صفحه 17 و 18 دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی کارشناسی ارشد سال 1402مشخص می کند (مخصوص آقایان).

 توجه: کلیه پذیرفته ­شدگان آقا که خدمت نظام وظیفه را انجام نداده ­اند و فاقد کارت پایان خدمت یا معافیت دائم و یا مشغول به خدمت نظام وظیفه می­ باشند (پذیرفته ­شدگان مشمول) لازم است با مراجعه به پرتال جامع سازمان وظیفه عمومی ناجا به آدرس  https://sakha.epolice.ir/ نسبت به ثبت درخواست معافیت تحصیلی جدید قدام نمایند.

 پذیرفته‌شدگانی که در حین انجام خدمت سربازی هستند نیز می بایست از طریق سامانه خدمات الکترونیکی انتظامی (سخا) اقدام نمایند.

دانشجویان مشمولی که فرجه یکساله بعد از فراغت از تحصیل آنان به پایان رسیده است، لازم است برگه اعزام به خدمت فاقد تاریخ غیبت آپلود نمایند.  تاريخ اعزام به خدمت می بایست در زمان ثبت نام به اتمام نرسيده باشد.

تذکر مهم: در صورت عدم اقدام برای دریافت معافیت تحصیلی، عواقب آن به عهده دانشجو می باشد و از ثبت‌نام آنان در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲ جلوگیری خواهد آمد.

6- حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارمندان دولت.

توجه مهم: پذیرفته شدگان شاغل در وزارتخانه­ ها، سازمان­ها و نهادهای دولتی، آموزش و پرورش، نيروهاي نظامي و انتظامي کشور، می بایست حکم مرخصی سالانه و یا موافقت کتبی بدون قید و شرط با ادامه تحصیل تمام وقت را از ارگان محل خدمت را ارائه نمایند. تأکید می گردد در نامه موافقت با ادامه تحصیل، هیچگونه قید و شرطی (از جمله ادامه تحصیل در ساعات غیر اداری و  ...) نباید وجود داشته باشد. انجام ثبت‌نام نهایی منوط به ارائه گواهی مذکور بوده و در صورت عدم ارائه این موافقت نامه، از ادامه تحصیل داوطلب جلوگیری خواهد شد.

7-  اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ کارشناسی برای آن دسته از داوطلبانی که با امتیاز رتبه اول پذیرفته شده اند (فرم شماره 1 پیوست یا فرم موجود در صفحه 510 دفترچه راهنمای انتخاب رشته)

8-  اصل موافقت نامه کتبی و بدون قید و شرط برای فارغ التحصیلان رشته های دبیری از اداره آموزش و پرورش شهرستان محل تعهد و خدمت.

   9- شش قطعه عکس تمام رخ 4*3 جدید (پشت نویسی شده)

   10- فرم اطلاعات و مشخصات دانشجو به صورت امضا شده (پس از ثبت نام اینترنتی پرینت گرفته شود)

   11-آدرس دقیق پستی دانشگاه مقطع کاردانی و کارشناسی دانشجو (شامل آدرس و کد پستی یا صندوق پستی)

             12- فرم های تعهد (امضا شده توسط دانشجو) و پرینت پذیرش غیر حضوری

 اکیدا توصیه می شود پذیرفته شدگان محترم قبل از انجام ثبت نام غیر حضوری،  مفاد این راهنما و همچنین اطلاعیه ثبت نام سازمان سنجش را به دقت مطالعه نموده، ثبت نام غیرحضوری خویش را به صورت کامل انجام داده و کلیه مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری را آماده نمایند. عدم انجام ثبت نام اینترنتی و یا ثبت نام حضوری به منزله انصراف از تحصیل تلقی شده و قبولی داوطلب کان لم یکن تلقی می گردد.

3- فرایند درخواست صدور تاییدیه تحصیلی مقاطع قبلی

به اطلاع تمامی پذیرفته شدگان گرامی می‌رساند یکی از ملزومات ثبت نام و تایید نهایی ثبت نام شما در دانشگاه هرمزگان صحت سنجی مدرک تحصیلی مقاطع قبلی شما است. دانشجویانی که مدرک تحصیلی آنها دارای کد صحت است نیاز به هیچ اقدامی در خصوص کد صحت ندارند و پس از تحویل مدارک به دانشگاه صحت سنجی مدارک آنها توسط دانشگاه انجام می شود. دانشجویانی که مدرک تحصیلی مقطع قبلی آنها کد صحت ندارد می‌بایست طبق راهنمای پیوست اقدام نمایند (دانلود فایل راهنمای دریافت کد صحت)

 تذکرات بسیار مهم:

1- دانشجویان می بایست جهت اطلاع از برنامه درسی نیمسال اول سال تحصیلی 1402   به گروه آموزشی مربوطه مراجعه نمایند.

2- تاریخ  انتخاب واحد نیمسال اول سال تحصیلی 1402 از روز چهارشنبه مورخ 5 مهرماه لغایت جمعه مورخ 7 مهرماه 1402  می باشد. (انتخاب واحد از طریق مراجعه به سایت گلستان به آدرس   golestan.hormozgan.ac.ir قابل انجام است. انتخاب واحد توسط شخص دانشجو می بایست انجام شود.). 

پس از ثبت نام حضوری، برای ورود به سامانه گلستان، شناسه کاربری همان شماره دانشجویی و رمز عبور نیز شماره ملی است.

3- مسوولیت ثبت دروس و انتخاب واحد در تمامی نیمسالهای تحصیلی از جمله نیمسال اول 1402 بر عهده دانشجو است و عدم انتخاب واحد در موعد مقرر به منزله انصراف و ترک تحصیل است.

4- تاریخ شروع کلاسها روز شنبه مورخ اول مهرماه سال 1402 می باشد.

5- مجوز ثبت نام و انتخاب واحد کلیه پذیرفته شدگان در نیمسال اول سال تحصیلی 1401 بصورت ثبت نام مشروط بوده و صدور مجوز برای انتخاب واحد در نیمسال دوم 1401 منوط به کامل بودن پرونده تحصیلی دانشجو (کامل بودن تمامی مدارک از جمله تاییدیه تحصیلی مقاطع کاردانی و کارشناسی  از دانشگاههای مقاطع قبلی، اصل مدارک کاردانی و کارشناسی  (یا اصل گواهینامه موقت پایان تحصیلات مقاطع کاردانی و کارشناسی،  معافیت تحصیلی دانشجویان مشمول و ...) است.

6- مسوولیت پیگیری جهت صدور و ارسال تاییدیه تحصیلی مقاطع قبلی دانشجو (مقاطع کاردانی و کارشناسی ) بر عهده دانشجو است (برای دریافت فایل راهنما و مراحل پیگیری صدور تاییدیه تحصیلی مقاطع قبلی لطفا کلیک نمایید)

7- مسوولیت پیگیری جهت صدور  لغو معافیت تحصیلی دانشجویان مشمول نظام وظیفه از مقطع قبلی و صدور معافیت تحصیلی مقطع فعلی، بر عهده دانشجو است.

8- لازم است داوطلبان گرامی در زمان ثبت نام غیر حضوری، با ورود به سامانه استعلام سوابق تحصیلی (https://estelam.msrt.ir)، کلیه مراحل را کامل نموده و کد رهگیری دریافت نمایند.      (راهنمای دریافت کد صحت).

           9- برای اطلاع از نحوه ثبت نام خوابگاه لطفا کلیک نمایید.

آیین نامه آموزشی و پژوهشی دانشجویان کارشناسی ارشد از طریق لینک زیر قابل دریافت است. به دانشجویان گرامی اکیدا توصیه می شود مطالب این آیین نامه را به دقت مطالعه نمایند. (برای دریافت آیین نامه دوره کارشناسی ارشد لطفا کلیک نمایید)

 

برای دریافت فرم های مورد نیاز لطفا کلیک نمایید

1   1
بازدید امروز: 15    بازدید کل: 4573
captcha