مجتمع آموزش عالی میناب
 
EnAr ورود

اطلاعیه شماره 2: مرحله اول ثبت نام (ثبت نام غیر حضوری)

راهنمای ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی رشته های با آزمون و رشته های صرفاًبا سوابق تحصیلی سالی 1402-1401 مجتمع آموزش عالی میناب(شهرستان میناب )

راهنمای ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی رشته های با آزمون و رشته های  صرفاًبا سوابق تحصیلی سالی 1402-1401 مجتمع آموزش عالی میناب(شهرستان میناب )

 

ضمن عرض تبریک و خیرمقدم به پذیرفته شدگان محترم به اطلاع میرساند ثبت نام طی دو مرحله، مرحله اول: غیر حضوری (اینترنتی ) و مرحله دوم :  به صورت حضوری (مراجعه شخص پذیرفته شده به مجتمع آموزش عالی میناب جهت تحویل مدارک و ثبت نام نهایی ) انجام می گردد.

مهم: انجام هر دو مرحله ثبت نام الزامی بوده و عدم انجام هر یک از آنها به منزله انصراف از تحصیل خواهد بود.

مرحله اول: ثبت نام غیر حضوری (اینترنتی )

زمان ثبت نام غیر حضوری (اینترنتی) از ساعت 10 صبح   شنبه  1401/07/02 تا ساعت 24  جمعه 1401/07/08 می باشد. پذیرفته شدگان محترم می بایست به منظور انجام ثبت نام غیر حضوری (اینترنتی)، در بازه زمانی فوق الذکر به آدرس اینترنتی زیر مراجعه نمایند:

https://golestan.hormozgan.ac.ir 

برای ورود به این سیستم حتماً باید از مرورگر اینترنتی اکسپلورر استفاده شود. پس از ورود کد امنیتی موجود در کادر را دقیقاً وارد نمایند.

شناسه کاربری پذیرفته شدگان: شماره داوطلبی U011

گذرواژه: کد ملی(بدون خط تیره) می باشد.

مثال: در صورتی که شماره داوطلبی پذیرفته شده 2141111 و کد ملی وی 3391111111 باشد آنگاه شناسه کاربری و گذر واژه پذیرفته شده در سیستم گلستان به شرح ذیل خواهد بود:

شناسه کاربری:U0112141111

گذر واژه:3391111111

پس ازورود به سیستم دانشجویی گلستان از منوی کاربرآموزش/ دانشجو/ پردازش 

" پذیرش غیر حضوری دانشجویان جدید الورود " انتخاب شود و پس  از تکمیل اطلاعات دانشجو و بارگذاری و ارسال مدارک اسکن شده، فرم مشخصات کامل دانشجو و گواهی پذیرش غیر حضوری دانشجو را از سیستم دریافت نمایند.

علاوه بر فرمهای فوق لازم است فرمهای ثبت نام مندرج در وب سایت دانشگاه را چاپ و پس از تکمیل و امضاء و اثر انگشت به همراه سایر مدارک در مرحله دوم ثبت نام به صورت حضوری به دانشگاه تحویل نمایند.

(توضیحات بیشتر در خصوص فرم ها در اطلاعیه بعدی درج می گردد. )

 

 

قابل توجه کلیه پذیرفته شدگان:

*دانشجویان دوره روزانه و شبانه (نوبت دوم) پس از ورود به سیستم آموزشی گلستان از لینک پرداخت شهریه نسبت به واریز مبلغ 793/500  ریال بابت هزینه ثبت نام و ارائه خدمات آموزشی، قابل پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب اقدام نمایند.

* دانشجویان دوره شبانه (نوبت دوم) لازم است پس ازورود به سیستم آموزشی گلستان از لینک پرداخت شهریه، نسبت به واریز مبلغ(10/000/000) ریال بابت پیش پرداخت شهریه، قابل پرداخت با کلیه کارت های عضو شتاب اقدام نمایند.

قابل ذکر است جهت پرداخت اینترنتی از مرور گر اینترنت اکسپلورر (ورژن 9) یا بالاتر استفاده نمایید.

نکته مهم:

* بنا به اعلام مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش امکان ارائه کارنامه و سوابق تحصیلی برای پذیرفته شدگان به صورت الکترونیکی در سامانه تایید تحصیلی فراهم می باشد لذا  پذیرفته شدگان لازم است نسبت به اجرای مراحل ذیل اقدام نمایند.

1- پذیرفته شدگان با مراجعه به سامانه تایید تحصیلی به آدرس  https://emt.medu.ir و مشخص نمودن نظام آموزشی، با انتخاب گزینه "سوابق فارغ التحصیلی "، درخواست ارسال کارنامه فارغ التحصیلی و گواهی محل های تحصیل دوره دوم متوسطه و تاییدیه مدرک تحصیلی  به دانشگاه محل پذیرش خود می نمایند.

2- ثبت اطلاعات و پرداخت هزینه

3- دریافت تاییدیه پرداخت و کد پیگیری 

4- پذیرفته شدگان می بایست در مرحله ثبت نام غیر حضوری (اینترنتی ) در دانشگاه کد پیگیری دریافت شده از سامانه مذکور را در محل مشخص شده در سامانه ثبت نام غیر حضوری دانشگاه محل قبولی درج نمایند.

* فارغ التحصیلان شهریور سال 1395 و بعد از آن نیازی به مراجعه حضوری به مدارس و مناطق آموزش و پرورش محل تحصیل خود ندارند.

  • فارغ التحصیلان خرداد 1395 و قبل از آن با کد پیگیری صادر شده از سامانه فوق به همراه مدارک تحصیلی ( نظام سالی واحدی یا ترمی واحدی: اصل یا گواهی مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی - اصل ریز نمرات دیپلم و پیش دانشگاهی - اصل مدرک یا گواهی سال ماقبل دیپلمنظام قدیم آموزشی: اصل یا گواهی مدرک تحصیلی چهارساله - اصل کارنامه تحصیلی - گواهی سال ماقبل و دو سال ماقبل دیپلم  ) به ادارات آموزش و پرورش محل فارغ التحصیلی خود مراجعه تا مسئول سنجش آموزش و پرورش پس از بررسی و تایید، مدارک تحصیلی را اسکن و در سامانه بارگذاری نمایند.

* ارائه  اصل یا گواهی مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی به دانشگاه هنگام تحویل مدارک در ثبت نام حضوری ضروری می باشد.

 * پذیرفته شدگان می توانند تا زمان صدور اصل مدرک، اصل گواهی مدرک خود را به دانشگاه ارائه نمایند.

* پذیرفته شدگان مرد  فقط در صورت داشتن کارت پایان خدمت یا انواع معافیت دائم، ملزم به ارائه اصل مدرک می باشد.

مدارک لازم برای ثبت نام مرحله اول - غیر حضوری (اینترنتی)

مدارک ذیل بایست قبل از شروع ثبت نام غیر حضوری(اینترنتی )توسط پذیرفته شده اسکن و در مرحله ارسال مدارک در ثبت نام اینترنتی مورد استفاده قرار گیرد : (اسکن مدارک می بایست با فرمت jpg با کیفیت DPI 150 بوده و ظرفیت هریک از فایلها کمتر از 150 KB باشد)

1-صفحه اول شناسنامه (همه پذیرفته شدگان)

2- کارت ملی (به صورت پشت ورو- همه پذیرفته شدگان )

 3- مدارک تحصیلی

نظام آموزشی قدیم:

* اصل یا گواهی مدرک تحصیلی دوره چهارساله دیپلم با مهر و امضا 

نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی:

* اصل مدرک یا گواهی مدرک پیش دانشگاهی با مهر و امضا  

* اصل مدرک یا گواهی دیپلم متوسطه با مهر و امضا

نظام آموزشی جدید(6-3-3 )

* اصل مدرک یا گواهی دیپلم متوسطه با مهر و امضا

 

 تذکرات مهم:

* پرینت گواهی پذیرش غیر حضوری و فرم مشخصات می بایست درمرحله دوم ثبت نام (ثبت نام حضوری) به همراه سایر مدارک به دانشگاه تحویل  گردد.

* ثبت نام غیر حضوری برای کلیه پذیرفته شدگان الزامی است ولی به منزله ثبت نام قطعی تلقی نخواهد شد و عدم انجام آن به منزله انصراف دانشجو می باشد.

 

* با توجه به دستورالعمل ثبت نام تاریخ فراغت از تحصیل مدرک دیپلم  یا پیش دانشگاهی حداکثر  تا 1401/06/31 می باشد و افرادی که تا این تاریخ فارغ التحصیل نگردیده اند مجاز به انجام هیچ یک از مراحل ثبت نام (غیرحضوری (اینترنتی) وحضوری (تحویل مدارک ) نمی باشند.

نحوه انجام مرحله دوم ثبت نام(ثبت نام حضوری جهت مراجعه به مجتمع آموزش عالی میناب و تحویل مدارک) متعاقباً از طریق همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

 

شماره تلفن های ضروری:

 حوزه آموزش۰۷۶۴۲۲۸۴۶۶۵ داخلی ۱۰9

  حوزه رفاهی و خوابگاهها: ۰۷۶۴۲۲۸۴۶۶۵ داخلی ۱۰۸

 مرکز مشاوره دانشجویی۰۷۶۴۲۲۸۴۶۶۵ داخلی 20

 

 

با تشکر

 آموزش مجتمع آموزش عالی میناب

2   0
بازدید امروز: 12    بازدید کل: 2666